Cum să faci o pagina “Despre noi” bună pentru prezentarea afacerii

Pagina de Business » Dezvoltarea afacerii » Cum să faci o pagina “Despre noi” bună pentru prezentarea afacerii
Cum să faci o pagina “Despre noi” bună pentru prezentarea afacerii

De câte ori nu ți s-a întâmplat să accesezi – cu intenție sau din întâmplare – pagina ,,Despre noi” a unei afaceri? Fie că este vorba despre un restaurant, un hotel sau un magazin online, secțiunea de prezentare este o parte importantă a website-ului, care nu ar trebui trecută cu vederea.

Află în continuare de ce merită să acorzi și tu atenție acestei secțiuni și cum poți compune un text inspirat pentru pagină.

De ce este importantă secțiunea de prezentare a afacerii în site

Când un potențial client vizitează website-ul companiei tale, cel mai probabil este interesat de produsele și serviciile pe care le oferi. Totuși, dincolo de tranzacția propriu-zisă, clientul își dorește de obicei să descopere mai multe detalii despre comerciant.

Astfel, trebuie să te asiguri că faci o pagină “Despre noi” cuprinzătoare și bine redactată pentru site-ul afacerii tale. Dacă într-o colaborare cu partenerii de afaceri este esențial să faci o bună impresie, același lucru este valabil și în relația vânzător-client.

Iată care sunt motivele pentru care e important să creezi o pagină de prezentare a afacerii: ● Poți demonstra că oferi mai multe avantaje decât competitorii tăi sau că produsele/serviciile tale au o caracteristică unică, despre care clienții merită să afle.

  • Construiești o relație personală cu publicul. Prin faptul că oferi o voce și o poveste brandului tău, te delimitezi de ideea de pură afacere și te apropii cu adevărat de cei cărora vrei să le vinzi.
  • Îți împărtășești viziunea și valorile, iar persoanele care rezonează cu acestea se pot transforma în clienți fideli.
  • Oferi motive pentru care meriți să devii un brand preferat al clienților. În paginile cu produse nu poți prezenta mereu pe larg detalii precum procesul de producție, parteneriatele actuale sau acreditările pe care le are compania.

Citește și: 5 reguli pentru a face dintr-un magazin online o afacere profitabilă

Cum faci pagina ,,Despre noi” pentru site-ul afacerii tale

Dacă vrei să creezi o pagină de prezentare reușită, este bine să iei în calcul două aspecte: imaginea brandului tău și portretul clientului tău tipic. Imaginează-ți, de exemplu, că brandul tău este unul nonconformist, care se adresează tinerilor sau persoanelor care caută produse prin care să iasă în evidență și să își exprime stilul rebel.

Cât de bine s-ar potrivi în acest caz o prezentare foarte formală, bazată exclusiv pe termeni tehnici? Pe de altă parte, dacă vinzi ceasuri scumpe sau obiecte vestimentare de lux, crezi că ai reuși să ajungi la publicul țintă cu o prezentare care denotă lipsă de seriozitate?

Adaptează-ți tonul și elementele vizuale la personalitatea afacerii tale

In definitiv, produsele tale au o imagine proprie, care le definește, iar compania ta este specială și merită să fie pusă în cea mai bună lumină în fața potențialilor clienți.

Include în pagina de prezentare câteva detalii de interes pentru cei care vizitează website-ul: ● Povestea afacerii tale – evident, pe scurt, pentru că niciun client nu va avea timp sau motiv să citească pagini întregi, oricât de mult i-ar plăcea brandul.

Povestește de ce te-ai gândit să deschizi businessul, ce are special acesta și ce te motivează să le oferi clienților produsele sau serviciile tale.

  • O mică prezentare a echipei, eventual și poze – dacă ai o echipă foarte numeroasă, poți să te limitezi la a vorbi pe scurt despre oamenii din companie, punând accent pe ceea ce vă leagă și vă face să lucrați împreună.
  • Viziunea și valorile companiei – vorbește despre principiile după care te ghidezi în activitatea de zi cu zi. Până la urmă, orice afacere ar trebui să aibă în spate un sistem de valori și o viziune care să o diferențieze de alte companii.
  • Statistici sau cifre importante pentru afacere – fie că alegi să vorbești despre clienții mulțumiți, comenzile livrate de-a lungul anului sau alte rezultate cu care te mândrești, este important să îți împărtășești realizările cu potențialii clienți.
  • Testimoniale și recenzii – dacă ai deja mărturii ale altor clienți, poți include câteva în prezentarea afacerii. Vor oferi încredere și vor contribui la o bună imagine de brand.
  • Informații importante despre furnizori sau procesul de producție – este important ca oamenii care cumpără de la tine să vadă că vinzi produse de calitate, cu proveniență sigură.
  • Fotografii cu produsele, echipa sau diverse acțiuni la care compania ta a participat – vor da un aer autentic afacerii.
  • Modalitățile de contact și paginile de social media – include linkuri către paginile de facebook/linkedin/instagram, precum și un formular de contact. Acesta din urmă poate lipsi dacă ai deja și o pagină specială, în care clienții pot găsi numărul de telefon și e-mailul companiei.

Citește și: Secretul din spatele celor mai vândute produse online

Nu uita că imaginea afacerii tale trebuie să rămână întipărită în mintea potențialilor clienți, iar pentru asta, este vital să dai o voce companiei și să te ocupi de tot ceea ce înseamnă prezentarea brandului.

Pagina “Despre noi” este un prim pas în relația cu vizitatorii website-ului tău. Dacă ai nevoie de ajutor pentru a ajunge mai ușor la clienții din întreaga țară, suntem aici pentru a-ți oferi vizibilitate și o prezență bine conturată în mediul online, prin intermediul platformei OLX.

Un cont de business pe OLX înseamnă și propria pagină a afacerii, ceea ce va reprezenta un real avantaj și o ocazie de a atrage atenția publicului.

Abonează-te la BLOG: