INFOGRAFIC: 5 aspecte de care să ții cont pentru a oferi o experiență de cumpărare online bună

olx-info-pic-2-dec-2021

Românii cumpără din ce în ce mai mult de pe internet. Comerțul online a crescut cu 32% în 2020, reprezentând o zecime din totalul vânzărilor de retail, potrivit unui studiu Euromonitor, iar aceștia se așteaptă să aibă o experiență de cumpărare online bună.

Deși tinerii între 25 şi 34 de ani sunt cei care cumpără cel mai mult online (44%), contextul pandemic a dus la însușirea acestui tip de comportament și de către persoanele de peste 55 de ani. Aproape 40% dintre participanții la studiul Google „Smart Shopper” care se află în această categorie au declarat că au făcut cea mai recentă achiziţie online, în creştere faţă de 24%, în 2019.  

În acest context, orientarea către client este o abordare esențială pentru orice afacere online care ar trebui să investească resurse în a le oferi clienților o experiență de cumpărare online impecabilă. De ce? Pentru că, potrivit unui studiu realizat de Walker Consulting, 86% dintre consumatori sau potențiali consumatori sunt dispuși să plătească mai mult pentru o experiență de cumpărare mai bună.

Dacă dorești să îmbunătățești experiența de cumpărare online pe care o oferi clienților tăi, îți venim în ajutor cu o listă de aspecte cărora să le acorzi atenție.

infografic-5-aspecte

Dacă îți dorești să fii la cuent cu strategii și metode prin care poți crește noua ta afacere online, abonează-te la resursele OLX Business Hub.