Ce se vinde cel mai bine online în România. Top cele mai vândute produse online pentru 2024

Pagina de Business » Vânzări Online » Ce se vinde cel mai bine online în România. Top cele mai vândute produse online pentru 2024
Platforme eCommerce

Sectorul de e-commerce din România a atins o cifră record de 9.95 miliarde de euro, generând aproximativ 60% din vânzările regionale din Europa Centrală și de Est, potrivit estimărilor realizate de ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online)

Cu o creștere considerabilă în 2023, de la 6.3 miliarde de euro din 2022, și o valoare totală de 3.17% din PIB-ul țării, piața de e-commerce rămâne una în continuă creștere, oferind atât antreprenorilor stabiliți, cât și celor la început, șanse de profit.

Unul dintre secretele intrării și excelării pe piața de e-commerce din România și de peste hotare este să știi ce se vinde cel mai bine online, care sunt cele mai vândute produse și ce poți vinde online la rândul tău. 

Am studiat trendurile și datele actuale pentru a-ți oferi tot ce trebuie să știi despre cele mai căutate și vândute produse. Odată ce ai citit prezentarea noastră, tot ce-ți va rămâne va fi să te decizi asupra unei nișe de activitate și să-ți dezvolți viziunea într-o afacere profitabilă. Iată care sunt opțiunile tale curente:

Ce se vinde cel mai bine online în România: Imaginea generală

Ce se vinde cel mai bine online în România: Imaginea generală

Produsele de fashion rămân în topul a ce se vinde cel mai bine online, atât în România, cât și în Europa. Acest sector de piață a crescut cu aproape 22.7% de pe un an pe altul și cu 32.7% din 2021 încoace.  Chiar dacă ponderea relativă de comenzi de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii din România este jumătate din cea europeană, aceasta rămâne cea mai mare parte a industriei de e-commerce.

Tranzacțiile între persoane în regim de marketplace online sunt mai populare ca niciodată, fie că vorbim de servicii, acomodare, sau schimbul de bunuri materiale. Această popularitate se revede și în restul Uniunii Europene. Reprezentând una dintre cele mai mari secțiuni de piață, schimbul din marketplace-uri online rămâne un model de viitor pentru e-commerce.

Livrările de mâncare din restaurante, fast food-uri și firme de catering reprezintă peste 10.2% din toate achizițiile din e-commerce. Ca industrie singulară, este a doua cea mai populară din România.

Streaming-ul și descărcările de filme sau seriale reprezintă cea mai mare nișă culturală din e-commerce, reprezentând aproape 10%, pentru filme, muzică și seriale.

Articolele de beauty, de la cosmetică, la produse de wellness sunt pe locul 5 în materie de ce se vinde cel mai bine în România. Din 2021, această nișă a crescut cu peste 33.5% în volum de comenzi, și cu peste 16.5% de pe un an pe altul.

Cum se compară trendurile din România cu cele din Uniunea Europeană

Diferențele dintre România și restul Europei în materie de ce se vinde bine online și achiziții în e-commerce sunt: 

  • Raportul ARMO arată că 94% din cumpărătorii din România preferă să-și realizeze cumpărăturile online.
  • Aproximativ 21% din aceștia au comandat produse și servicii de la magazine online din străinătate, putând fi un potențial indicator al unei cereri neadresate regional.
  • Creșterea anuală este menținută și vertiginoasă, putând indica o perioadă de mutare a retailului în online.
  • Achizițiile culturale din România sunt încă în urma trendului din Europa, unde acestea au preprezentat 34% din vânzările totale (comparativ cu aproximativ 17% în țară).
  • Cheltuielile pentru produse și evenimente culturale sunt mult mai scăzute în România comparativ cu restul Europei
  • Cumpărăm mult mai rar produse de beauty, wellness și cosmetice. Totuși, achizițiile acestora sunt în continuă creștere.
  • Mobila este mult mai rar cumpărată strict online în România, față de Uniunea Europeană.

Una dintre asemănări și poate cea mai remarcabilă observație este viabilitatea modelului de marketplace online. De asta, dacă vrei să-ți începi afacerea în e-commerce, să începi să vinzi cu OLX este cea mai bună opțiune. Platforma îți va deschide calea către 90% din utilizatorii de internet din România, sau peste 14 milioane de utilizatori lunari, iar asta cu un comision de vânzare de 0%. 

Activează un pachet de anunțuri la OLX și valorifică acest sector de activitate!

Iar, dacă vrei să afli ce se vinde cel mai bine online și care produse populare îți pot aduce succesul, citește lista noastră cu cele mai bine vândute produse online:

Top 25 cele mai vândute produse online în România

Top 25 cele mai vândute produse online în România

Conform Eurostat și eCommerce Europe, cele mai vândute produse online din România în 2023 au fost:

  1. Îmbrăcăminte și încălțăminte, inclusiv cea sportivă – 20.1% din toate vânzările în e-commerce
  2. Produse sau servicii tranzacționate între privați, inclusiv pe marketplace-uri online, de la servicii bunuri și acomodare (9.9%), la bunuri fizice (8.3%) – 18.2% din total
  3. Livrări de mâncare prin aplicații dedicate sau sisteme interne – 10.2% din total
  4. Articole de beauty, de la cosmetice, la produse de wellness – 7.1% din total
  5. Filme, seriale și media vizuală în regim de streaming sau download – 6.6%
  6. Echipament pentru sport și fitness, excluzând fără vestimentație sau metode de transport, ca bicicletele – 4.8%
  7. Gadget-uri și articole IT, inclusiv calculatoarele, tabletele, telefoanele și accesoriile IT – 4.5%
  8. Produsele de curățenie și igienă, inclusiv articolele de igienă personală – 4.4%
  9. Cărți, reviste și ziare tipărite, fie prin cumpărare sau livrare prin abonament – 4.1%
  10. Electronice și electrocasnice pentru consumatori și uz casnic – 4%
  11. Produse medicale și suplimente alimentare, inclusiv medicamente, consumabile, vitamine și suplimente pentru diete – 3.8%
  12. Alimente și băuturi cumpărate din magazine online, sau kituri dietare – 3.6%
  13. Muzică, procurată prin streaming sau download – 3.3%
  14. Jucării pentru copii și articole de îngrijire pentru bebeluși și copii mici – 3.2%
  15. Mobilă, incluzând accesoriile pentru casă și articolele de grădinărit –  peste 2.5%
  16. Bilete pentru evenimente culturale sau orice alt eveniment non-sportiv – peste 2.9%
  17. Jocuri video online sau prin download pentru tablete, smartphone-uri, calculatoare, sau console – 2.3%
  18. Software pentru calculator sau alte sisteme, incluzând upgrade-uri – 1.9%
  19. Bilete pentru evenimente sportive, de la meciuri la alte împrejurări similare – 1.7%
  20. e-Book-uri, reviste digitale, sau jurnale online, prin achiziție sau abonament – peste 1.6%
  21. Aplicații pentru wellness și fitness – peste 1.2%
  22. Mijloace de transport personal, precum bicicletele, mopedele, motocicletele, mașinile și altele – peste 1%
  23. Muzică în format fizic, ca CD sau vinil – 0.7%
  24. Alte aplicații plătite, inclusiv pentru învățarea limbilor, călătorii, sau vreme – 0.7%
  25. Filme sau seriale în format fizic, ca DVD-uri, Blu-Ray, și alte formate – 0.6%

Acestea sunt primele 25 cele mai vândute produse online pentru 2023 și care îți pot indica trendurile din 2024. Toate celelalte oferte și produse sunt fie sub pragul de 0.5% din totalul comenzilor, fie reprezintă servicii sau tranzacții precum chiriile, taxele de transport, abonamentele la internet și telefonie, electricitate și alte necesități care nu reprezintă un interes pentru o afacere de e-commerce. 

Poate cea mai remarcabilă observație este că piața de vânzare în regimul de marketplace online este mai populară în România ca niciodată. De asta, dacă vrei să-ți lansezi o afacere în e-commerce, OLX este locul pentru tine. Odată ce devii parte din comunitatea de business a OLX, primești toate beneficiile unui magazin online propriu, de la o pagină dedicată și customizabilă, la pachete de promovare, sisteme de analiză a statisticilor, până la livrarea 100% gratuită prin firme partenere. Toate acestea cu același comision de 0% pentru toate vânzările tale.

Începe să vinzi cu OLX și valorizează tot ce se vinde cel mai bine în România!

Top 20 cele mai vândute produse în Europa

Ce se vinde cel mai bine online în Europa

Potrivit Eurostat și eCommerce Europe, , cele mai populare categorii de produse și servicii care se vând bine online în 2023 la nivel European au fost:

  1. Îmbrăcăminte și încălțăminte, inclusiv accesorii și articolele sportive – 68% din vânzări.
  2. Articole fizice de media, incluzând muzică, DVD-uri, CD-uri și cărți – 34% din vânzări.
  3. Livrări de mâncare de la restaurante, fast-food, servicii de catering – 30% din vânzări.
  4. Produse și servicii de beauty, de la cosmetice și produse pentru înfrumusețare la produse de wellness, reprezentând 27% din vânzări.
  5. Mobilă și accesorii pentru casă și grădină – peste 26% din vânzări.
  6. Echipament de sport și agrement, excluzând îmbrăcămintea de sport – 23% din vânzări
  7. Gadget-uri și și IT, incluzând calculatoare, tablete, telefoane mobile și accesorii specifice – 22% din vânzări.
  8. Produse medicale și suplimente alimentare, incluzând medicamentele, consumabilele și suplimentele pentru diete – 20% din vânzări.
  9. Jucării de copii și produse de îngrijire a copiilor19% din vânzări.
  10. Electronice și electrocasnice pentru consumatori și uz casnic – 17% din vânzări.
  11. Alimente și băuturi din magazine online și kituri dietare – 17% din vânzări.
  12. Produse de curățenie și igienă, incluzând igienă personală, fiind aproximativ 15% din vânzări.
  13. Filme și seriale, ca streaming și descărcări – 31% din vânzările digitale 
  14. Bilete pentru evenimente culturale și de alte natură (mai puțin sportive) – 29% din vânzările digitale
  15. Mijloace de transport, publice sau ca serviciu – 27% din vânzările digitale.
  16. Muzică, facilitată non-fizic ca descărcări sau streaming – 25% din vânzările digitale.
  17. Jocuri video fie online sau ca descărcări – 15% din vânzările digitale.
  18. eBook-uri, publicații online și reviste digitale – 12% din vânzările digitale.
  19. Bilete pentru evenimente sportive9% din vânzările digitale.
  20. Aplicații de sănătate și fitness6% din vânzările digitale.

În total 97% din comenzile din Europa au fost reprezentate de produse fizice.

De ce trebuie să știi cele mai bine vândute produse online din Europa?

Chiar dacă îți începi o afacere în e-commerce în România, există trei motive pentru a te uita peste graniță, la Europa: înțelegerea trendurilor viitoare, mai buna adresare a nevoilor locale și posibilitatea de a vinde peste hotare.

Înțelegerea trendurilor din e-commerce în UE

Conform statisticilor, deși aproximativ 89% din gospodăriile române au acces la internet, valoarea este încă în spatele mediei Europene de 93%. Și dacă peste o jumătate din cetățenii țării au comandat produse online, acest public nu se compară cu media de 68% de indivizi din Uniunea Europeană care sunt consumatori în industria e-commerce.

Fie că te uiți la numerele totale sau compari nișele și sectoarele industriei, un lucru este clar: suntem încă în spatele Uniunii Europene în ceea ce privește o industrie de e-commerce dezvoltată. Ca atare, merită să te uiți la piața de peste hotare pentru a înțelege la ce trenduri ne putem aștepta pe viitor, odată cu definitivarea sectorului e-commerce.

Adresarea nevoilor cumpărătorilor locali

Deja în Europa, 32% din consumatorii din industria e-commerce cumpără din afara granițelor. În România, 21% din respondenți au cumpărat de la magazine online din Europa. Asta înseamnă că în piața curentă de e-commerce prezintă niște zone neadresate de industria locală. Altfel spus, uitându-te la ce se vinde cel mai bine online în Europa, poți afla și ce nevoi au cumpărătorii locali. 

Scalare în afara granițelor

Posibilitatea de scalare a magazinelor online din România peste hotare fiind tot mai mare și posibil profitabilă cu creșterea industriei. Chiar dacă cel mai ușor îți va fi să preiei modelul ofertelor de e-commerce din Europa și să le aplici în România, aflând ce se vinde bine online în afară îți oferă șansa să-ți dezvolți afacerea în afara granițelor, dacă oferta ta o permite.

Sunt, deci motive reale pentru a te uita la piețe continentale și internaționale de e-commerce, fie că vrei să știi ce se vinde cel mai bine online în România, sau că vrei să te extinzi peste hotare. Mai există o altă zonă de analiză pe care trebuie s-o consulți pentru a alege cele mai vândute produse: analiza căutărilor pe Google ale potențialilor cumpărători.

Oricum ai vrea să vinzi, OLX îți va oferi toate instrumentele pentru a-ți începe o afacere în e-commerce. Ca vânzător din comunitatea OLX Business, primești de la început propria pagină customizabilă, statistici pentru anunțurile tale și soluții preferențiale pentru comunicare și livrare. Toate acestea, cu un comision de 0% pe vânzare, pentru a garanta că toți banii ajung la tine.

Lansează-ți afacerea ușor și rapid. Activează un pachet de anunțuri pe OLX și începe să vinzi cu noi!

Cele mai căutate produse pe Google în România

Cele mai căutate produse pe Google

Căutările pe Google pot fi un indice bun pentru interesele cumpărătorilor tăi și dorințele lor curente. Deși acestea nu pot fi direct corelate cu ce se vinde cel mai bine online, nefiind clar dacă pentru o căutare există și dorință de cumpărare sau chiar intenția, ele te pot informa despre interesele generale ale românilor. 

Spre exemplu, produsul cu cele mai multe căutări în România este “casă.” Această căutare poate indica un interes național pentru imobiliare, dar asta nu înseamnă că achizițiile de case reprezintă un sector considerabil în e-commerce. Iar asta pentru că cele mai căutate produse pe Google pot ascunde diferite intenții. O căutare precum “casă” poate fi strict comparativă sau chiar informativă – utilizatorii vor să compare prețurile din imobiliare sau chiar să vadă care este statutul curent pentru case. O parte din ei vor face o tranzacție, dar nu este sigur că o vor face printr-un business online și e greu de cuantificat dacă o afacere e-commerce de acest tip va avea succes.

Există totuși o serie de cuvinte căutate pe Google care arată clar o dorință de achiziție. Pe baza acestora, putem enumera următoarea listă cu cele mai căutate produse pe Google:

  • Casă și grădină – Aici intră produse de design și amenajare interioare, cât și instrumente de grădinărit, sau mobilă pentru interior și exterior.
  • Fashion și îmbrăcăminte – Acest trend de căutări oglindește și lista cu ce se vinde cel mai bine online. O căutare precum “pijamale”, “haine de casă”, “paltoane”, “cizme”, sau chiar “ceas smart” au șanse de conversie considerabile, indicând o dorință clară de cumpărare.
  • Accesoriile IT, Jocurile video și electronicele – piața IT este inundată de căutări cu volum mare. De la căutări exacte de pentru modele de laptop, la cele mai generale precum “mouse gaming” au o popularitate considerabilă. În plus, poți observa și spike-uri de căutări pentru produse de profil înalt cum a fost “iPhone 15” în 2023
  • Beauty și cosmetice – Căutări exacte pentru articole de machiaj, pigment, sau perii rotative au șanse mari de a fi convertite în achiziții. Aici poți întâlni căutări generale cât și foarte specifice, iar diferențele de volum în căutări îți pot informa structura afacerii.
  • Jucării și hobby – Pe lângă jucăriile pentru copii, pe care le găsim și printre cele mai vândute produse online, avem și căutările ce țin de hobby-uri, cu creșteri în volum de căutare de peste 140%. Dacă găsești o nișă bună pentru un anume hobby (colecționarea figurinelor, board games, fotografia, desenul), poți genera o afacere de viitor.
  • Sănătate, fitness și wellness – Articolele de fitness și sănătatea se numără printre ce se vinde cel mai bine, dar și printre cele mai căutate produse pe Google. Aici ai căutări variate, de la “bicicletă”, la “masaj terapeutic”, sau “bandă de alergat.”

Poți folosi aceste idei pentru a explora în continuare ce se vinde cel mai bine online în nișa aleasă de tine. Mai important, vei putea folosi analiza pe cele mai căutate produse pe Google pentru orice piață pe care activezi.

De ce trebuie să știi cele mai căutate produse pe Google?

Google este motorul de căutare preferat de români, cu aproape 74% din utilizatori folosind Google Chrome ca motor de căutare în 2023, conform raportului Digital 2023

Astfel, dacă trendurile de căutare de pe Google reflectă foarte bine dorințele unui consumator din România, putând să-ți ofere o idee despre cele mai căutate produse din industria de e-commerce locală.

Desigur, singura resursă mai prețioasă decât să știi cele mai căutate produse pe Google este să ai date despre cele mai căutate și vândute produse pe pe platforme de e-commerce, ca OLX. Acestea te pot informa mult mai exact despre industria locală existentă de e-commerce, ajutându-te să faci simplifici căutărilor considerabil. Odată ce ai o idee clară despre cele mai căutate produse, poți folosi în continuare serviciile platformei OLX pentru a-ți dezvolta afacerea. Astfel, dacă intri din comunitatea OLX Business, nu numai că vei avea o pagină dedicată de vânzător pe platformă, dar poți accesa și pachete de anunțuri dedicate, sisteme de analiză statistică, resurse precum e-bookuri, infografice, sau webinare, și opțiuni gratuite de livrare, totul cu același comision de 0% pe vânzare

Deci, dacă vrei să valorifici cele mai căutate produse, începe să vinzi cu OLX și profită de beneficiile platformei! 

Cine cumpără cele mai căutate produse online în România

În 2023, 66% din utilizatorii de internet din România (aceștia reprezentând aproximativ 88.9% din populație) au realizat cel puțin o cumpărătură online, reprezentând o creștere de 4.1% puncte față de anul trecut. Altfel spus, peste 58.6% din Români au făcut cumpărături prin platforme de e-commerce, adăugând la popularitatea celor mai căutate produse online din România. Dacă respectăm același trend ca în creșterea valorii sectorului de e-commerce, putem să ne așteptăm că în 2024, peste 70% din utilizatorii de internet ai țării, sau 62% din populație să fie cumpărători online.

Tinerii între 25 și 34 de ani sunt cei care cumpără cel mai mult online, reprezentând 44% din totalul vânzărilor de produse online. 

Surpriza cea mare este avansul mare al unei alte categorii de cumpărători care au căpătat încredere în produse care se vând online. Este vorba despre persoanele de peste 55 de ani. Aproape 40% dintre persoanele de peste 55 de ani au declarat că au făcut cea mai recentă achiziție online.

Găsirea a ce se vinde cel mai bine online reprezintă doar o parte din strategia ta. Va trebui să știi cine cumpără cel mai des online, cum își realizează achizițiile și dacă există un public țintă pentru afacerea ta. Atunci când îți faci strategia pentru magazinul tău online sau pentru extinderea în online a magazinului tău fizic, poți ține cont și de acești potențiali cumpărători. Ai putea face, în acest sens, o analiză a comportamentului lor de cumpărare, ce și mai ales cât cumpără, dacă sunt sau nu interesați mai mult de oferta etc.

În planul pe care îl vei întocmi, poți ține cont și de o serie de pași pe care să îi urmezi atunci când te pregătești să vinzi online.  Astfel, vei avea șanse mai mari să ai încasări semnificative.

De pe ce device-uri se cumpără cel mai mult în România?

De pe ce device-uri se cumpără cele mai populare produse

Telefonul mobil rămâne metoda principală de navigare și cumpărare, cu 76.7% din tranzacții făcându-se pe mobil. În plus, 80% din traficul magazinelor online românești este reprezentat de utilizatori de mobil. În plus, judecând după creșterea de la 69.8%, putem spune că e-commerce-ul continuă să se mute pe mobil. 

Chiar dacă traficul este mai mare pentru telefoane, iar din valoarea totală a tranzacțiilor, 68.3% este doar de pe mobil, nu înseamnă că utilizatorii de desktop nu sunt valoroși. Tranzacțiile pe desktop sunt în general mai mari decât pe mobil și continuă să crească

Valoarea de cumpărare pe desktop a înregistrat o creștere de 6%, de la 66.67 de euro la 70.75. Comparativ, valoarea actuală a unei comenzi plasate pe mobil este doar de 46.48 de euro, cu o creștere de doar 0.02% din 2021 încoace.

Chiar dacă se fac mai rar, comenzile de pe desktop par să fie mai valoroase. Chiar dacă User experience-ul pentru mobil este cheia viitorului, pare că prezentarea și navigabilitatea pe desktop rămâne o necesitate pe care o poți valorifica.

Aspecte importante pentru a știi cum și ce să vinzi online

Cum să îți crești vânzările

Chiar dacă deja comportamentul de achiziționare online este creat, iar cifrele se îmbunătățesc de la un an, la altul, nu înseamnă faptul că clienții care aleg acest mediu nu sunt selectivi. Din contră, își doresc să știe informații atât despre produsul din magazinul online din care au ales să cumpere, cât și despre brandul de la care cumpără.

Cu atât mai mult cu cât, uneori, plata trebuie să o facă înainte de a primi produsele. Deci este nevoie să le inspiri încredere noilor cumpărători pentru a duce la fidelizarea clienților.

Conform GPeC, cele mai importante calități căutate de consumatorii români sunt:

  • Prețul cel mai bun, pentru 81% din consumatori
  • Restituirea completă și rapidă a sumei, pentru 73%
  • Prezența modalităților variate de livrare, pentru 72%
  • Retur gratuit, pentru 70% din utilizatori
  • User experience-ul sau ușurința de navigare, pentru 69%
  • Un timp de livrare cât mai scurt, pentru 68%
  • Un  proces de retur cât mai ușor, pentru 66%

În plus, 54% vor căuta un review pentru magazinul online sau pagina de pe care urmează să cumpere. Cele mai importante informații pe care aceștia le caută în review-uri sunt:

  • Dacă produsele au fost la calitatea așteptată (64%)
  • Cât de veridice sunt recenziile (43%)
  • Răspunsurile magazinului sau vânzătorului la recenzii negative (40%)
  • Notele mari oferite în review-uri pentru magazin sau vânzător (33%)

Așadar, acordă o atenție sporită atât atragerii de review-uri de la cei care deja au achiziționat produse(le poți trimite un email a doua zi după ce au primit coletul), dar și recenziilor negative,  care sunt inevitabile, dar nu imposibil de gestionat.

O platformă ca OLX garantează faptul că vei avea un flux constant de recenzii organice care vor reflecta activitatea ta reală. Recenziile utilizatorilor și testimonialele sunt printre primele trei cele mai credibile surse pentru recenzii. Astfel că, dacă începi să vinzi pe OLX, credibilitatea ta va fi garantată organic.

În plus, pentru că livrarea este atât de importantă în mediul e-commerce actual, OLX garantează livrarea 100% gratuită pentru vânzători, inlcusiv pentru returul în urma unei livrări eșuate. Dacă vrei să afli mai multe pentru beneficiile livrării prin OLX, avem un material cu toate detaliile:

Deci, odată ce ai descoperit ce se vinde cel mai bine, alătură-te comunității OLX Business și valorifică beneficiile oferite vânzătorilor tale, inclusiv în ceea ce ține de livrare

De ce se vinde cel mai bine online

Chiar dacă e-commerce-ul reprezintă doar 11% din retail în România, este o piață în creștere, care oferă atât un făgaș pentru afacerea ta cât și oportunități considerabile de a intra în competiție cu retaileri mai mari.

Oportunitatea micilor vânzători de a intra în competiție cu retaileri mari a creat oferte mult mai agreabile pentru consumatori care gravitează spre variație. 

În plus, e-commerce-ul s-a dovedit din nou și din nou a fi mult mai accesibil și confortabil, comparativ cu magazinele fizice. Dovada este că până și retaileri mari, de renume își dezvoltă propriile soluții de comenzi online și e-commerce. Opțiunea de a utiliza orice device pentru a verifica ofertele și a plasa o comandă este imbatabilă.

O platformă care îmbină comoditatea unei soluții online cu multitudinea de oferte care atrage clienți este OLX. Succesul marketplace-ului este evident, cu peste 14 milioane de accesări lunar și un reach de 90% din utilizatorii de internet din România. 

Ce avantaje îți adice vânzarea online prin OLX

Acest succes se poate translata și în afacerea ta, odată ce faci pasul de a te alătura comunității OLX Business. Ca vânzător, OLX îți va oferi o pagină dedicată și customizabilă, pachete de anunțuri pentru promovare și sisteme de analiză a statisticilor. În plus, vei avea opțiuni de livrare complet gratuite pentru vânzători și cu prețuri începând de la 9.98 de lei pentru clienții tăi. Toate aceste avantaje, cu același comision de 0% pe vânzare. Nu uita să accesezi resursele pentru antreprenori și să citești despre ce se vinde cel mai bine în mod specific pe OLX, pentru a te asigura de succesul tău.

Valorifică ce se vinde cel mai bine online și începe să vinzi cu OLX pentru maximul de succes în e-commerce! 

Abonează-te la BLOG: