Cum îți prezinți produsele online

Prezentarea unui produs online
E-commerce-ul s-a dezvoltat tot mai mult în ultimii ani, inclusiv în țara noastră. În 2020, de exemplu, românii au cumpărat online produse în valoare totală de 5,6 miliarde de euro, cu 30% mai mult față de 2019. Internetul a devenit o uriașă piață de desfacere, unde vizibilitatea este enormă, iar orice antreprenor își poate găsi o nișă, indiferent de specificul afacerii.

Dacă și tu îți dorești să vinzi online, este bine să ții cont de faptul că prezentarea produselor pe internet reprezintă o provocare și mai mare decât în cazul magazinelor fizice. Motivul este simplu: clientul nu poate atinge obiectul și nu îl poate studia cu atenție din toate unghiurile.

De aceea, este esențial să acorzi o atenție deosebită modului în care îți prezinți produsele online, astfel încât vizitatorii site-ului să fie în primul rând atrași de acestea, iar apoi să găsească toate detaliile de care au nevoie pentru a lua decizia finală. De la descriere și așezare în pagină până la fotografia de prezentare a produsului, fiecare aspect trebuie tratat cu aceeași grijă.

Ți-am pregătit o serie de articole utile, care te vor ajuta să găsești cele mai bune soluții pentru prezentarea produselor tale pe internet. Aplică sfaturile din acestea și vei observa cu siguranță rezultatele.

Cum îți prezinți online produsele - idei și recomandări

Știai că imaginea de prezentare a produselor este primul lucru pe care îl observă clientul atunci când îți vizitează pagina? Dar că butoanele de acțiune au un rol foarte important și îl pot determina pe vizitator să finalizeze procesul de cumpărare? Descoperă cum îți prezinți cât mai bine produsele online, care sunt detaliile care nu ar trebui să lipsească, dar și ce aspecte sunt nice to have, pentru o impresie impecabilă.

Citește mai mult aici: Cum îți prezinți produsele online - exemple, idei și recomandări

Cum creezi pagina de Facebook a afacerii tale online

Facebook este nu doar o platformă dedicată socializării, ci și un loc în care îți poți promova brandul, poți ține legătura cu clienții și poți afla părerea acestora despre produsele pe care le comercializezi. Totuși, a face o pagină de Facebook pentru o afacere presupune câțiva pași în plus față de un cont personal.

Nu-ți face griji, te învățăm exact ce ai de făcut și îți oferim câteva idei care te pot ajuta să ai o pagină cât mai populară: Cum faci pagina de Facebook a afacerii tale online?

Cum îți creezi pagina de prezentare a afacerii

Pagina ,,Despre noi”, prezentă pe aproape orice site al unei afaceri, le dă de multe ori bătăi de cap antreprenorilor. Ce ar trebui să apară aici pentru a atrage atenția și a crea o impresie pozitivă? De ce contează această pagină, care aparent nu are nicio legătură cu vânzarea în sine?

Ei bine, pagina de prezentare a unui produs online este o parte importantă a identității tale de brand, o carte de vizită virtuală și o primă ocazie de a-ți convinge clienții că merită să aibă încredere în tine. Descoperă mai multe în articolul Cum să faci o pagina “Despre noi” bună pentru prezentarea afacerii !

Cum să faci fotografii de produs reușite

Factorul vizual este esențial în orice proces de vânzare - știai că 75% dintre persoanele care fac cumpărături online iau o decizie în funcție de pozele pe care le văd pe webiste-uri? Ținând cont de acest aspect, poți înțelege foarte ușor de ce o poză nereușită a produsului riscă să compromită vânzarea.

Chiar dacă nu ai un aparat foto profesionist, ci doar un smartphone cu o cameră cu rezoluție înaltă, pozele produselor tale pot fi cu adevărat reușite. Ține cont de sfaturile din articol și vei sesiza cu siguranță calitatea finală a fotografiilor: Cum să faci fotografii de produs reușite !

Cum gestionezi recenziile negative și câștigi simpatia clienților

De câte ori nu ni s-a întâmplat ca, atunci când vizităm pagina de prezentare a unui produs, să luăm decizia finală în funcție de recenziile altor clienți? Părerile celor care au mai cumpărat produsul respectiv au un rol extrem de important, pentru că ne pot convinge să finalizăm achiziția sau, din contră, să renunțăm la produs.

De aceea, e bine să ții cont de recenziile negative, chiar dacă îți lasă un gust amar și te fac să îți dorești să ripostezi. Nu acționa niciodată din primul impuls, ci mai degrabă fă-o rațional și cu diplomație.

În final, s-ar putea să transformi chiar și clienții nemulțumiți în fani: Cum să răspunzi la recenziile negative și să câștigi simpatia clienților.

avatar-generator
Transformă informația într-un avantaj competitiv